Kontakt
Chatta med oss
Klicka på iconen längst nere till höger så kan du chatta med oss när vi är online helgfria vardagar mellan 9.00 - 17.30
Mejla oss SUPPORT@PROTEIN.COM
Mejla oss på support@protein.com Vår ambition är att du ska få svar inom 24 timmar Måndag-Fredag.
Ring oss
Du kan ringa till oss på 040-622 9191 helgfria vardagar mellan kl 09.00-12.00
Våra kunder kontaktar oss ofta för:
Varan jag beställde är sönder, vad gör jag?
Ta en bild på produkterna du fått hem + på följesedeln och maila in till oss på support@protein.se så ska vi hjälpa dig gå vidare med hur vi kan hjälpa dig!
Jag har inte fått hem alla produkter som jag beställt, vad gör jag?
Självklart ska du få alla produkter som du beställt från oss! Hör av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig med en gång. Glöm inte att ange ditt ordernummer och produkten som saknas i ditt paket.
Kan jag avbryta mitt köp eller ändra produkter i min beställning?
Du har inte möjlighet att själv ändra eller avbryta din order efter du har bekräftat den.
Har min order gått igenom?
Har din order gått igenom kommer du få upp ett ordernummer så fort ditt köp gått lagts. Alla våra ordernummer börjar med SE. Får du inte upp någon orderbekräftelse har det blivit något tekniskt fel när du försökt lägga en order. Ibland kan orderbekräftelsen även hamna i skräpposten, dubbelkolla gärna där också. Kontakta oss så hjälper vi dig att se om din order gått igenom om du är osäker.
Var skickas min faktura?
Har du valt faktura 30 dagar, så mailas fakturan ut till dig av WALLEY efter din lagda order. Ibland hamnar den på villovägar, ha därför ett litet öga på skräpposten ifall den skulle råka hamna där.
Väljer du att betala med Walley “köp nu - betala sen” så mailas fakturan ut 2 veckor innan den ska betalas.
Vill du veta mer kring din faktura rekommenderar vi dig att ladda ner Walleys app till din apple eller android, där du hålla koll på alla dina köp och betalningar.